معرفی دیدبان بازار کریپتوکارنسی

نوشته شده توسط: بهزاد صادقی | در: 1401/08/11
تعداد بازدید: 316
2 نفر پسندیده اند



در صورتی که زمان کافی برای مطالعه این مطلب را ندارید، می توانید بصورت صوتی آن را بشنوید.

/
volume_up


بسیاری از تریدرهای حرفه ای روی مانیتور دوم خود، نقشه و دیدبان بازار را رصد میکنند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه میتوان به آن دست یافت؟ در این پست به همین مورد میپردازیم.


اگر برای ترید از دو مانیتور استفاده میکنید و یک مانیتور اکثراً برای شما بلا استفاده است، میتوانید به صورت بهینه از آن استفاده کنید و همیشه در میدان دید خود، یک وضعیت کلی از بازار کریپتوکارنسی ببینید. تصویری که در این پست مشاهده میکنید، همان وضعیت کلی است که از آن گقتیم! برای مشاهده این دیدبان حرفه ای تنها کافیست وارد سایت www.coin360.com شوید و صفحه را روی فول اسکرین تنظیم کنید. در سایت COIN360 شما میتوانید Market Cap (ارزش بازار) و Dominance (چیرگی) هر کوین یا توکن را مشاهده کنید.

وقتی در یک بازار صعودی سبز ناگهان قیمت ها دچار افت یا ریزش میشوند و یا بلعکس، در یک بازار نزولی و اصلاح بزرگ، در قیمت های ارزنده، تقاضای خرید در صرافی ها بالا میرود، ناگهان بازار قرمز، سبز میشود، اگر چشم شما به حضور یک دیدبان مثل COIN360 عادت کرده باشد، بدون اینکه نیاز باشد همیشه توجهتان را به مانیتور دوم خود بدهید، بعد از اولین شکی که به بازار وارد میشود، متوجه آن میشود و اگر در واچ لیست خود، ارزهایی را زیر نظر گرفته اید و منتظر یک فرصت ورود مناسب هستید، میتوانید پس از تغییر وضعیت کلی بازار نسبت به مشاهده نمودار جفت ارز موردنظر و گرفتن معامله SHORT یا لانگ روی آن اقدام کنید.






نظرات بازدیدکنندگان:




ارسال دیدگاه :